HIGH RACER Holder all time one hour world record
is leeg
Facebook
<< vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | volgende >>
 

M5 cranks in de praktijk

19 augustus 2007Naar boven
M5 cranks in de praktijkOp dit moment zijn we na de uitgebreide labotests druk bezig met de M5 crankstellen in de praktijk uit te testen bij diverse "veelfietsers".

Eerste berichten van gebruikers: Echt stijf en echt licht en ik voel het aan mijn voeten dat het veel lichter is...
M5 cranks in de praktijk
 

Nieuwe M5 fietskleding

18 augustus 2007Naar boven
Nieuwe M5 fietskledingNu verkrijgbaar: nieuwe fietskleding. Discrete uitstraling, maar toch opvallend in het verkeer.

Verkrijgbaar zijn bermuda's, shirts 3/4 mouw en fietsjacks lange mouw.

Ook onze M5 teamshirts zijn nu in deze kleurstelling te koop.

Stuur info@m5-ligfietsen.com een e-mail voor bestellingen of verdere informatie.
 

Paris-Brest-Paris met M5 Ligfietsen!

14 augustus 2007Naar boven
Paris-Brest-Paris met M5 Ligfietsen!Tijdens de komende Paris-Brest-Paris van 20-24 augustus 2004 zal wederom een groot aantal mensen op een M5 ligfiets aan deze nonstop monstertocht van 1250 km meedoen. Een flink aantal zal gebruik maken van ons laatste model, de M5 Carbon High Racer.

Deelnemers uit de regio Zeeland zijn Dhr. J. Bouman uit Goes (65+ er...) met een M5 City Cruiser/Tail Bag, Perry Stoel uit Grijpskerke met een M5 Carbon High Racer/Tail Fairing en Rob Stricker uit Zoutelande met een M5 CrMo Shock Proof 559 en Tijmen Hoeve, nu woonachtig in Zaandam, met een M5 Carbon High Racer/Tail Bag combinatie.

Verder zijn er een groot aantal Franse deelnemers op M5 ligfietsen in de race.

Apart het vermelden waard is de Australische deelnemer Andrew Heard, die al 3 jaar in de voorbereiding zat voor deze PBP. Hem overkwam het dat tijdens zijn recente vakantie in Engeland zijn M5 Titanium Shock Proof 451 gestolen werd... Dit vonden we dermate sneu dat we besloten hebben om hem een identieke vervangende fiets beschikbaar te stellen zodat hij alsnog mee kan doen.

Ook de andere deelnemers zijn op diverse manieren ondersteund met snelle wielen en/of M5 Tail Fairing om een betere klassering te bereiken.

De start van PBP via dit internetadres te volgen

Tijmen Hoeve geeft ons nog wat informatie om hem gemakkelijk te kunnen volgen. Via de site van PBP kun je aan de hand van de startnummers ook andere deelnemers volgen.

Tijmen Hoeve:

  • Via SMS: een berichtje met "PBP", gevolgd door 6979 te sturen naar 61345.
  • Via de website van PBP: inloggen met mijn achternaam: HOEVE of met mijn dossier nummer: 585. Vervolgens het "plague"nummer invullen: 6979.

Zie www.paris-brest-paris.org voor verdere informatie over Parijs-Brest-Parijs

Kleine afbeelding: deze tabel geeft aan wat de gewenste doorkomsttijden zijn van Tijmen (slaappauzes niet meegerekend), zijn eerste doel is om beneden de 60 uur uit te komen.
Paris-Brest-Paris met M5 Ligfietsen!
 

Vikingtour 2007

9 augustus 2007Naar boven

Stefan Vanlerberghe namens M5 op een High Racer

Vikingtour 2007Stefan Vanlerberghe uit België heeft voor M5 meegedaan aan de Viking Tour 2007 in Noorwegen en was ook bergop behoorlijk succesvol. Bij de Vikingtour wordt niet altijd de hele trip getimed, maar slechts bepaalde gedeeltes. Juist de gedeeltes waar de ligfiets maximaal presteert werden niet geklokt... Niettemin wist Stefan het maximale eruit te halen, ook bergop. Zie ook Vikingtour.no

Lees het verslag van Stefan
Vikingtour 2007Vikingtour 2007
 

De M5 cranks getest

29 mei 2007Naar boven
De M5 cranks getestRecente testgegevens hebben uitgewezen dat de M5 cranks van buitengewone kwaliteit zijn.

Een professional levert circa 800 Newton gedurende 10 seconden. De cranks zijn gedurende 6.700.000 belastingwisselingen getest onder een kracht van 800 Newton, maar deze krachten werden opgevoerd tot maar liefst 5400 Newton. Dit hebben ze goed doorstaan!

Er zijn 2 metingen uitgevoerd met rekstrookjes op de posities te zien op de kleine foto's onderaan.
Linker foto: positie 5 en 6
Middelste foto: positie 12, 13 en 14
Rechter foto: positie 7, 8 en 9.

Linker staat: positie 7, 9, 12, 13 en 14
Rechter staat: positie 5, 6, 7, 8 en 9.
De M5 cranks getestDe M5 cranks getestDe M5 cranks getestDe M5 cranks getestDe M5 cranks getest
<< vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | volgende >>
Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie op deze site.© Copyright 2003 - 2024 M5 Ligfietsen / Vipers
Nieuws
Video
Modellen
M5 Lightweight bike parts
Carbon Specials
M5 Specials
Overige producten
Dealers
Waarom een M5
Wedstrijden en records
Onze klanten
Contact
Minimal Bike
2-SPOKE
Bram Moens
 Laatste nieuws
 Archief
 Zoeken
 Sponsoring
 Evenementen
 Publicaties
 Sitemap